Monday, July 6, 2009

:: 'moulded' tag from Izzuddin Laziz ::

1. apa perasaan anda sekarang
cm bese je... 20 % ngntok!

2. saya nak makan
macaroni cheese and everything that has cheese!! (patot la gemok!)

3. saya x suka
ble rse ade prob lg yg blom settle!

4. impian saya
to live happily ever after, free from any problems duniawi and ukhrawi :)

5. haiwan yg saya tidak suka
all kinds of insects! (jwb soalan x??)

6. saya harapkan
bleh stdy dgn sepenuh hati tnpa hilang fokus!

7. jika boleh diputarkan masa
xnk r.. everything happened for a reason

8. saya pada 10 thn akan datang
da settle ngn keje, dah ade bini minah salleh and anak 4 org hahahaha xD

9. hp saya adalah
sony ericsson z610i kaler biru..

10. saya pernah bercinta sebanyak
.......zerooooo...

11. saya suka pada
semua org yg menyukai diri saya

12. kawan2 saya
xtaw cne nk describe.. mcm2 pe'el.. hehehe

13. pernah dikhianati
of coz..

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
get a big knife and cut his head off his body!! and then chop into pieces!!

15. senaraikan orang untuk di tag
- dhada
- shah
- ribena aka zra



8 puji aku smart:

Unknown said...

aku kene tag lagik?
ok2...

thanks..
nanti aku jawab k?

EIPUL said...

weh, cuak aku baca yang number 14. bleh buat filem thriller out of dat. LOL

nas aliff said...

stuju..
suke pada org yg suke kt kte~

Jo said...

anda sangat garang oke.








:)

nabilah_2908 said...

hrumm...sm lah kite suke mkn macaroni n cheese...huhu...jom wat kenduri cheese...hehe... :)

Judiene said...

Shah ~ silakn my fren.. hehehe

Eipul ~ haaa, jgn men2 ngn aku.. sape kt luar sne, jgn cube m'khianati diri ini hahahaha lOlz..

Nasevh ~ i'm glad we share same thots :)

Judiene said...

Yaziith ~ aku garang?? sounds like u've known me for ages hahaha.. :)

Nabilah ~ waaa, ade jodoh neh lOlz!!

Dhada said...

Dhada seorg yg malas utk menjawab tag . lalalala :P

Post a Comment

ShareThis

Template by:
Free Blog Templates